CESTOPISY

Zážitky z našich cest...

Putování Dunajskou stezkou

Bez komentáře

Vážení turističtí přátelé a kamarádi, dovolte abychom se s Vámi podělili o zážitky z cykloturistického putování Dunajskou stezkou, které začátkem května pořádala CK Hoška-tour. Doprava do Pasova byla zajištěna zájezdovým busem s vlekem na kola, cestou se sešla rozmanitá sestava účastníků v zajímavém věkovém rozpětí 9 – 77 let a bohatá byla škála kol od ...

Zájezd Paříž

Velký okruh Polskem

Švýcarský Engadin

Jeden komentář

Jak jsme putovaly po švýcarském Engadinu

Bez komentáře

Když jsme přemýšlely, jak strávit letošní prázdniny, padl nám do oka zájezd do Švýcarska. Vysokohorská turistika, překonávání výškových rozdílů pomocí lanovek a taky touha nafotit nějaké zajímavé fotky. Protože to byla naše šestá společná dovolená, s přípravou a balením nebyl žádný problém. Mohly jsme tedy vyrazit. Vlastně ještě nutno zmínit, že tak jako vždy, vezly ...

Z Čech do Švýcarska a zase zpět – 2016

Bez komentáře

Koncem září v teplém a příjemně přívětivém počasí jsme se vydali na další prodloužený víkend s CK Hoška Tour. Tentokráte smíšená výprava směřovala autobusem na Českosaské Švýcarsko. Pečlivě se posbírali zájemci o turistiku i cyklistiku od Hradce Králové až po Liberec. Cestující se vezli pohodlně v autobuse s panem řidičem, kola a podobné samohyby pro ...

O ztracených brýlích

Bez komentáře

Jsme elegantní fungl nové sluneční brýle za pár set a ztratily jsme se. A to na zájezdu č.    Balaton na kole od CK Hoška Tour z Lázní Bělohradu.   Naše panička Mařenka nás zapomněla na čerpací stanici ve Svitavách,hned první den 14.9.2016,odložila nás na pult,když si objednávala nějakou dobrotu,která jí byla milejší než my.A odjela ...

Taurská cesta – 1. ZŠ Jičín

Bez komentáře

V neděli 1.6. jsme v jedenáct hodin v noci odjeli na Taurskou cestu. V noci jsme se sice pokoušeli v autobuse usnout, ale protože jsme byli natěšení a zvědaví na to, co nás čeká, ne a ne zabrat. Také jsme tipovali, jak vyjde počasí – zprávy se krutě rozcházely. Norské servery předpovídaly zataženo, déšť a ...

Ohlédnutí za Zugspitzí

Bez komentáře

Převzato z webu Masarykovi městské nemocnice v Jilemnici. Pro účastníky byl v 5 denním nabitém programu hlavním zážitkem výhled z nejvyššího vrcholu Zugspitze (2962 m.n.m), dále přechod vzdušného mostu Fernpass, který se klene v závratné výšce 179 metrů nad údolím a průchod hlubokou soutěskou po železné lávce zabudované ve skalní stěně. Příroda kolem Garmisch-Partenkirchenu, ubytování v ...

Louhování na Lužnici

Bez komentáře

Jinak by se snad ani tento třídenní zájezd nazvat nedal. Nejen od prvního výstupu z autobusu na návsi v jihočeském městyse Stádlec, ale i po celou dobu chůze v krajině nás většinou skrápěly dešťové kapky, aby dohonily letošní vláhový deficit a my hezky povyrostli. Přemístili jsme se po žluté turistické značce (dále jen TZ), která tu jde souběžně s Naučnou stezkou (NS) s nezvyklým ...

Výlet do malebných Luhačovic

Bez komentáře

Jako dárek ke svým 22. narozeninám jsem od přítele dostala pobyt v malé vesničce Pozlovice nedaleko Luhačovic. Moc jsem se na týden dovolené a relaxace těšila, i když počasí nám vůbec nepřálo. V půlce dovolené jsme se rozhodli, že navštívíme malebné městečko Luhačovice. Tento den zrovna nepršelo, ani slunce nesvítilo, ale bylo ideální počasí na toulky městem. Viděli jsme spoustu ...

Cestování v Dubaji

Bez komentáře

20. 12. 2013 jsem odjela s dcerou do Dubaje. Bydleli jsme ve staré čtvrti, kde byly malé uličky a vypadalo to vše romanticky. Navštívili jsme toho spoustu. Byly jsme v muzeu, kde mě zaujali lovci perel a vůbec celé ztvárnění minulosti. Byly jsme v největším nákupním centru Dubai Mall, tam mají kluziště. Moc jsem se tam neorientovala, tam bych se ztratila, ...

ČÍST VÍCE

Na návštěvě u lidu jeskynního typu

Bez komentáře

Chladné počasí na začátku zájezdu v době jarního prodlouženého víkendu nás opravdu navnadilo na návštěvu jeskyní Moravského krasu.   Cestou od Hradce Králové pršelo, místy se přidal i sníh, to určitě jen proto, aby se paní Zima s námi řádně rozloučila se vší parádou.   Přes zabílenou Vysočinu jsme dojeli mikrobusem kolem známého pivovaru Černá Hora a ...

Turecko – setkání s přáteli z Prahy

Bez komentáře

Již dlouho jsme s manželem cestovaly světem,no do Turecka muj muž nikdy netoužil cestovat. Časem změnil názor já slyšela od známych a kolegu z práce jak tam je hezky,tak se mi podařilo muže přesvědčit,at tam poletíme.Nastal den D a my letěly do mé vysněné země krasného moře a země létajících kobercu. Po přistání na letišti ...

Kudy tudy do Bavor

Jeden komentář

1. den Na další prodloužený víkend na Šumavě vyrážíme ve čtvrtek autobusem z Prahy něco pár minut po osmé ráno z posledního nástupního místa z centra na Černém Mostě. Cestou míjíme Beroun, malý pozdrav od zříceniny hradu Žebrák a Točník, později nad lesy vykoukne zámek Zbiroh, kolem Rokycan a Starého Plzence, projedeme městem Přeštice („nositel řádu ...

ČÍST VÍCE

Zúčastněte se soutěže o nejlepší cestopis z turistických cest po celé Evropě. Budete soutěžit o hodnotné ceny a navíc máme suvenýr pro každého. Své cestopisy můžete posílat do konce listopadu 2017. Podrobnosti najdete na stránkách cestopisovani.cz.

© 2017 by CK HOŠKA TOUR - Vyrobeno s v Lázních Bělohradě.

Užíváním webu souhlasíte se zpracováním údajů soubory cookies.